22 år idag

och det känns inte alls. =)
Men det känns bra att kunna säga att man är 22 iaf och inte 21. Haha!

Det är full fart hela dagen, känner mig ganska stressad. Nu ska jag dammsuga och göra mig i ordning lite. Kila ner till stan och köpa lite kakor så man har något mer än tårta att bjuda på.
Sen kommer familjerna, utsrpitt över hela eftermiddagen.

Till kvällen blir det nog att träffa tjejkompisarna och speciellt Erika som fyllde 22 igår. Grattis! Kommer aldrig glömma våran 18-årsfest, såååå kul.=)

Nu är det dags att sätta fart.
Kanske att det dyker upp lite bilder från dagen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det är bara bra med mig! Själv då?

Ja, vi trivs som fiskar i vattnet =) Mycket att göra och hela gården och huset ser ut som en byggarbetsplats. Det är lite smådrygt, men det blir bra till slut! =)

Puss puss

Postat av: Sanna

Med mig är det rätt bra, jag jag tror att jag håller på och bli förkyld! Är ledig i tre dagar nu men det finns inte så mycket att göra när alla andra jobbar så jag sitter här vid min dator och kikar på våra bästa år haha.

Hur är det med dig? Jo, jag antar att det är den bästa metoden. Att förbränna mer och äta mindre. HAr gått ner 5 kilo jag, sen midsommar.. Tycker det går lite segt nu men jag är glad att det går iallafall.

kram

2008-08-20 @ 12:54:53
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ja, det får du ju. Jag är inte nå avis! ;)

Nej, jag börjar faktiskt skolan med lite blandade känslor jag.. Det ska bli kul och skönt att komma in i vardagen igen faktiskt och få lite bättre rutiner, men samtidigt är det drygt att sitta och åka - och aldrig vara ledig på riktigt..

Haft en bra födelsedag då?? =)

Kram

2008-08-20 @ 18:06:54
URL: http://patricia86.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis på födelsedagen!!!! Hoppas du har haft en underbar dag och att kvällen blir lyckad :) Kramar/ Frida

2008-08-20 @ 19:47:11
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback