Blääää

Hade inget att göra så jag och Jesper beslöt oss för att åka och slänga konserv -och glasburkar som vi sorterat. Helgens tomburkar som låg i en kasse åkte med då också. Inte så kul när vi kom fram till sorteringsstationen. Då hade påsarna åkt runt lite i skuffen och det var blött överallt. Det värsta var att det verkligen stank öl. Blääää!
I nya bilen och allt.
Så vi åkte till Jespers föräldrar och tog ut plastmattan och skrubbade - kl.21.30. Mindre kul.

Men jag fick en fleecejacka som dom hade beställt till mig. Jätte fin, mjuk och skön. Tack!
Jespers mamma och syster har lika. Haha!=)

Nu är jag hungrig, inge bra att vara det så här sent på kvällen. Får ta mig en frukt.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback