Byggare Lovisa

Idag har jag varit hem till Mathilda och byggt ihop en stor byrå. Shit vad kul det är.=)
Tror jag valt fel yrke, skulle ha blivit byggare Lovisa i stället för sjuksköterska. Hehe.. nedå!
Men det är kul i alla fall. Nu börjar det se lite fint ut också, inte bara en massa kartonger som står ivägen överallt. Stackarn att hon måste jobba mitt i flytten.

Ska hämta henne på MM när hon slutar vid 21-tiden. Då åker vi till Therese och partajar lite. Ska bli skoj, men det är så tråkigt att det regnar hela tiden. Då tappar man lite sug. Men det går nog ändå.=)
Jesper är hos Nichlas och dricker öl så just för tillfället är jag ensam hemma.

Nu ska jag göra mig i ordning och stoppa något i kistan innan jag far.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback