Ett litet bråk

Det blev ingen dator för lillsyrran. Hur kan dom skriva att man får datorn för 1995 kr när man tecknar ett bredband i 24 månader för 199kr/mån och det inte är så. Då tillkommer också 200 kr/mån för datorn. Det är en jäkla skillnad med 200 kr om man är student. Stackars min Thilda, hon ville så gärna ha den.
Jag fick henne att inte ta den och prata med pappa sen när han kommer hem, men det blev lite bråk där mellan oss ett tag. Men det gick fort över och sen tyckte vi om varandra lika mycket som alltid.=)

Har tränat innebandy idag. Gick väl helt ok. Det är ju i alla fall så superkul så det finns inte, vad kul det är.=)
Efter träning körde vi tillbaka bilen, som vi lånade av syrrans svärmor. Superdupersnällt!
Så vi stannade på OK en sväng och pratade lite strunt och fick en korv. Jag åt en utan bröd, kör ju min diet denna vecka.=)
Sen gick vi hem. Mysigt!

I morgon ska vi två ta bussen till Hagge och hå ut i skogen med mamma och småtjejerna för att plocka blåbär. Det ska bi mysigt och gott. Kommer nog äta mer än vad jag plockar. Blåbär är de bär som har mest antioxidaner i sig, som är mycket bra för immunförsvaret. Nu vet ni.=)

Vet inte om jag sa det, men beställde två skivor igår. Duffys och Kents senaste. Dom är redan levererade. Oj vad jag ska lyssna.

Nu är det god natt!!
Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback