Färdig

Nu har jag varit lite duktig och tränat en sväng på gymmet. Ganska mycket folk, var nog där lite för tidigt. Bättre runt sju eller mitt på dagen. Jaja.. nu är jag fördigtränad för idag.
I morgon kom jag på att jag har innebandy så det blir nog ingen simning. Om jag då inte skulle ha dötråkigt, då blir det kanske lite simma iaf.

Nu är jag jättehungrig. Är sugen på allt. Men ska inte äta, för denna vecka är det Naturdiet som gäller. Det är inte så svårt som det låter. Äter grönsaker och lite frukt så det ska mätta lite mer.=)

Nu ska jag sticka iväg och köpa groddar och salladsärtor, det är ju bara för gott. Lite keso också kanske så man kan göra kesoröra med tonfisk och rödlök, då får man i sig lite mer protein. Låter gott, mättar lite mer också.

Endast skitsnack, men endå.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback