Kusinkväll

Igår bestod dagen av kusiner.
Förstå spelade vi minigolf - jag, Viktor, Thilda och Jesper.  Jesper vann och jag, Viktor och Thilda kom på delad andra plats med 61 poäng. Fränt att vi fick lika alla tre.=)

Sen blev det en riktig kusinkväll. Vi hade lite partaj här hemma hos oss. Kusin Viktor var självklart med, Thilda, Jesper, jag och sen kom även kusin Linda och hennes Johan och kusin Ronny. Vi sjöng en massa Singstar och jag sjöng så jag blev helt hes.
Vi hade det riktigt kul!
Sen gick vi ner till Trägårn. Det var väl sisådär där.
Kvällen slutade med att jag och Jesper blev riktigt osams och jag sov hemma hos Thilda och Viktor.
När jag kom hem till syrran inatt hade vi det mysigt och badade badkar och åt isglass.=)
Viktor tappade även bort sitt bankomatkort, men nu är det spärrat.=)
Men i det stora hela hade jag en trevlig och mycket rolig kväll med mina kusiner.
Alla kusinerna var ju inte med men dem är ju inte 18 än.=)

Idag har jag legat hemma hos Thilda och slöat. Stackarn, hon är sjuk. Slår vad om att jag blir smittad lagomt till Tunisien, då jag sov bredvid henne i natt. =/

Nu ska jag äta gurka och dipp! Weee!=)

Bilder från kvällen kommer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback