Kycklinggryta

Usch vilket pissigt väder. Är det verkligen slut på sommaren nu? Vill inte det. Tur att jag får en veckas sommar till, v.35 i Tunisien. Inte långt kvar. Ska bli skönt att bara få sola och bada och inte göra någonting som måste göras.=)

Sen när jag kommer hem ska jag tatuera mig igen. Om Micke har tid och lust att fixa det. Han ska både rita upp blomman och göra den. Den kommer bli så bra!=)
Då får det gärna bli höst igen för då har jag fått den sol jag vill ha. Det är mysigt med höst också. Burra in sig i filtar och tjocka myströjor. En massa ljus och långa varma duschar utan att man blir sådär varm. Vill nog ha lite höst snart ändå.=)

Idag har jag inte gjort något. Lagat en supergod kycklinggryta är väl det enda. Med champinjoner, paprika och basiklika plus massa annat smått och gott. Men den blev jättegod.
Ska snart ta lite efterrätt, hallon och mjölk.

Träning snart, weee. Får se hur det går då jag lider av en oskön träningsvärk i typ varenda stor muskel. Bläää!
Men det ska nog gå. Hoppas det kommer mer folk idag. Är så kul att träffa alla som man knappt sett på hela sommaren.

I morgon är det fredag och Jespers sista semesterdag. Haha.. själv är jag ledig till v.36.=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja jag tycker den är super bra :-D

Köpt den vetja! :-)



Jo de är bara bra, själv?

Postat av: Emelie

Ja den tycker jag verkligen du ska läsa.. :-)

Japp, den 20 september! Tiden går sjukt fort, man hinner inte med själv.. :-)



Kram

2008-08-07 @ 20:55:53
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback