Långsöndag

Tjena tjena! Hoppas alla har haft en trevlig helg. Det har jag.=)

I fredags lunchade jag först med Jennie, Monica, Anna och Malin. Hur trevligt som helst och det var verkligen längesen jag träffade Anna och Malin så det var riktigt skoj. Åt thaimat, mumsigt.
På eftermiddagen åkte jag och Jesper till Kupolen. Köpte ett par badskor så nu är min "bada i havet i Tunisien outfit" komplett - bikini, badring och badskor.=)
Fick även ett par nya jeans av Jesper i för tidig födelsedagspresent. Verkligen jättesnällt! Det bästa var att dom blev uppsydda.=)
Gick till syster och fikade lite mot kvällen. Mys.

Igår blev det lite partaj med Thilda, Tessan, Johanna och Ida, plus Issa som var där ett tag. Vi var hemma hos Thilda, en liten inflyttningsfest. Vi spelade spel och hade det skojigt. Det blev även en massa tok.=) Trägårn var inte lika kul. Men jag hade en kul kväll.
Här kommer lite bilder.=)
Johanna och Ida. Tessan.
Issa och Thilda. Jag.


Ett försök till en gruppbild men Johanna hann inte fram.=)



Jag och bästaste syster!



Idag har jag varit lite seg, halvt bakis kan man väl säga.=)
Jag och Thilda cyklade ner till sporthallen för att se när div.1 laget spelade sin första träningsmatch. Det gick bra för dom. Bra tjejor! Men vi förlorade tyvärr med 3-4, men det var bra kämpat.
Annars har jag degat i soffan, ätit tacos och mumsat i mig frukt.=)

I morgon har jag tänkt träna på gymmet och sen simma. Duktiga jag.=)
Jesper börjar jobba i morgon, haha vad jag har retat honom. Det är så kul.

Tycker att den här söndagen är riktigt seg och lång och inte är jag nå trött heller så den kommer bli ännu längre.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback