Lördag

Har inte haft något att skriva, det har endast varit en massa skit som hänt.

Men igår så fyllde min kära mormor år! Var ju tyvärr inte där något så jag och syrran skickade ett blombud. Ringde även och grattade henne mot kvällen och kollade så att blommorna kommit fram, vilket dem hade. Hon var så glad så. 

Var en sväng till Hagge igår med och hälsade på när dom fiskade kräftor i Haggeån. Det var så mysigt!
Kräftorna var inte lika mysiga men det tyckte nog Hanna och Hilma. Inte var dom rädda för att hålla i dom inte, och Hanna tjatade om att hon skulle få ta hem en och ha som husdjur.=)



Hanna och Hilma försökte få en kräfta att nypa i Jespers snöre.


Hilma hade såklart lilla Kurre med sig.


Kusin Viktor som är här på besök över helgen.


Hanna fick två kräftor i sin bur, och hon blev så glad.=)



Jag som lovade mig själv att det skulle bli lugnt idag, men nu när Viktor är här så har vi lovat att partaja lite.
Så det blir väl lite partaj. Vet inte vart, när eller hur än men det visar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback