Måndag

Idag har inte jag gjort så mycket. Skjutsade syrran till doktorn vid halv 12. Hon hade halsböld, vilket man kan få då man har bakterier i halsen. Dom sätter sig bakom halsmandlarna och så blir det en böld. Låter äckligt. Hon fick dubbel kur pencillin och bättre smärtstillande läkemedel utskrivet. Om det inte är bättre på onsdag får hon remiss till Falun, där dom då sticker hål på bölden.=)
Stackars min lillasyster!
Har köpt magtabletter till Tunisien så att vi inte ska bli sjuka i magen.=)

Nu kommer lite bilder från helgen.


Det var de! En kul kväll med kussarna!=)

I morgon ska jag nog börja plugga lite. Är ju borta nästa vecka då vi börjar plugga egentligen, så då får jag jobba lite nu i stället. Men det blir bara lite lätt.=)
Träning i morgon också, weee!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka jättefina bilder :) Är allt bra annars?

Kram/ Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback