Måndag

Usch, jag har nyss vaknat. Eller det var en halvtimme sen. Ställde klockan på 10.30 men råkade somna om efter ett tag.
Det blev så sent igår. Kom inte i säng förrän kl.3, eller strax efter.
Men nu är jag vaken och ganska pigg iaf.=)

Jag ska snart gå och hämta mamma och Kents bilnyckel där Kent jobbar. Sen ska jag gå ner till hans jobb, Ludvika elinstallation, i Marnäs och hämta bilen. Ska plocka upp mamma och tjejerna som varit hos mormor och morfar i helgen.
Sen ska jag även träna. Ska nog simma tror jag. Om inte så blir det gymmet.
Nu ska jag köra hårt dessa två veckor så man kanske kommer lite i form tills vi åker till Tunisien. Inte långt kvar tills jag får sol, bad och en massa värme.=)

Jesper jobbar idag. Det var så skönt att veta att jag fick ligga kvar och sova när han gick upp kl.6, haha.=)

Nej nu ska jag duscha och göra mig klar.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback