Mina tårtor :)


Den första som vi åt på "barnkalaset", då Hanna och Hilma var här. =)



Den andra tårtan! Båda tog slut. =)


Tråkigt att det blev så dåliga bilder. Var lite för stressad när jag tog dom tror jag.


Måste lägga upp en liten bild på min sötnos Melker också. Så här ligger han nedanför bordet när vi fikar.

Han ääääälskar kalas.=)


Idag har jag pluggat lite med Maria. Vi skulle påbörja våran C-uppsats nu innan jag åker men det blev mest en massa gojja då vi inte träffats på hela sommaren.

Nu har jag snart innebandyträning. Kul kul. Bara jag inte får nå skott på låret eller nån annanstans nu när jag ska åka iväg. Inte kul att gå med ett stort blåmärke som ser ut som en innebandyboll, på stranden. =)

Nu ska jag göra mig redo!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilka fina tårtor! Dom såg riktigt smarriga ut. =)

Ja, jag har gått ner 5 kg, och vill gå ner ca 15 till =) men jag tar det i små delmål med 5 kg i taget. Då känns det inte så långt bort hehe plus att man blir mer motiverad när man gått ner tillexempel 3 kg av 5. Men det går nog man får väl se det på lång sikt.minst ett år iallafall.

Har du provat nån bra metod? Typ GI eller så? Jag är medlem i viktklubb och det funkar jättebra.

kram

Postat av: Patricia

Tack! Ska lägga ut bättre bilder sen tänkte jag, när jag har tid och ork =) Vill ju att det ska synas exakt hur fint det är =D

Vilka fina tårtor!

Kram

2008-08-21 @ 21:45:23
URL: http://patricia86.blogg.se/
Postat av: Sanna

Okej, typ soppdiet och måltidsersättningar då eller?

Nej, verkligen det är ju jättebra att gå ner långsamt. Sen får man fuska ibland också =) fast alkohol är ju sjukt mycket kalorier, inte värt att dricka ofta tycker jag iallafall. Ska nog ta det lugnt med det nu framöver, blev en del under semestern hehe.

kram

2008-08-21 @ 22:06:10
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback