Mot Haggeskogen

Mensvärk, jag hatar det. Det värsta som finns!
Man kan ju inte annat än bli ledsen och så måste diska och dammsuga till på köpet också.=)

Snart tar vi bussen till Hagge och Haggeskogen iaf för att plocka (äta) lite blåbär.
Kameran följer självklart med så i kväl dyker det upp lite blåbärsplockarbilder.

Senare ikväll är det innebandymöte, mest för att se vilka som är intresserade och ska vara med i div.3-laget.

Har förresten fått min två skivor idag. Weee! Lyssnar på Duffys skiva Rockferry just nu. Superbra! Gillar verkligen hennes röst och "stil" på musik.

Dags att sätta igång, ska bara knapra i mig två värktabletter först.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men urs vad drygt. Var det sent på kvällen eller? För då var det kanske tåget som jag åkte med som stod ivägen för dem. hehe

Allt är fint med mig, hur är det själv?? =)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback