Puh...

Äntligen kan jag pusta ut och slappna av.
Det har varit ståhej hela dagen.

Började med att städa och fixa en massa. Skulle sen gå ner på stan och köpa fikabröd men då kom såklart värdens regn. Kom ner till stan tillslut.
Träffade mamma och alla tre systrarna där. Jag fick gå med dom två minsta medans mamma och syrran skulle fixa en present till mig. Vi gick såklart till leksaksaffären. :)
Sen vandrade jag hem och fixade klart mina tårtor som förresten blev riktigt goda. Jag är så nöjd. :) Snygga blev dom med..haha. Bild kommer i morgon.
Sen kom kusin Linda och efter en stund trillade mamma, Hanna, Hilma och Thilda in.
Första fikat fram och sen bort.
Sen kom Jesper hem. Han hade med sig tre stora röda rosor, så fina. Riktigt gulligt! :)
Farfar och Kerstin kom sen.
Andra fikat fram och sen bort.
Tillslut hittade pappa hit.
Tredje fikat fram och sen bort.
Hann få i mig lite mat. Det blev Coco Thai som Jesper hämtade hem.
Sen kom Jespers föräldrar, syster Elin och hennes pojkvän Andreas.
Fjärde fikat fram och sen bort.

Sen vid 21.00 kunde jag äntligen pusta ut och ta det lugnt. Kände att jag behövde frisk luft så jag tog mig en lite lugn promenad. Så skönt!
Höll på att decka ett antal gånger under dagen. Det är jobbigt att fylla år ibland. :)
Skönare var det när man bodde hemma. Då stod fikat på bordet när gästerna kom, man satte sig och fika och gick sen därifrån. :)
Nu får man fixa allt själv, det dåliga med att blir äldre. :)

Jag har i alla fall fått jättefina presenter. Ett silverhalsband och ett annat halsband, en parfym (Lancome Miracle), ljus, Amanda Jensens skiva, en bok (Allt för min syster), pengar, en stor pasta kastrull som jag ska byta då jag redan har en precis likadan, :) och en massa fina blommor. Sen har jag ju redan fått, lite tidigare, en kameraväska, en fleecejacka och ett par jeans. Jag är hur nöjd som helst! Tack så jättemycket alla!

Tack alla också som gratulerat mig! Blir så glad!
 :)

Nu ska jag nog slappna av och börja läsa nya boken. Bitterfittan-boken får vänta för den här verkade mycket bättre. :)
Önskar jag hade ett badkar att lägga mig i nu.

Sov gott!*

Just ja! Måste säga Grattis till Ricky också som blir 18 år idag och fick även körkort! Grattis killen!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Grattis tjejen!!!

Hoppas du haft en riktigt trevlig dag.

Kram Carolina

Postat av: emelie

GRATTIS i efterskott..

Hoppas du haft en toppen dag!

Kramar

2008-08-21 @ 08:48:32
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jobbigt att duka fram och ta bort fika hela dagen haha! Men så är det ju att fylla år :P

Åh, idag är det nog lite värre med förkylningen också. suck, jag som inte vill bli sjuuk!

Ja, haha våra bästa år kan man missa i flera veckor och endå hänga med i handlingen..

Okej, ja det är jobbigt när vikten står still och man vill gå ner... men det är väl bara att fortsätta som man gjort tidigare så går det säkert till slut. men alltså 15 kilo!! Det är ju skitmycket på dig som är så liten ju!? :)

Kramar!!

2008-08-21 @ 11:05:01
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback