Pytte några

var vi idag på träningen. Fyra utespelare och en målvakt. Nichlas (vår tränare) var med och tränade, så då blev vi fem. :)
Vi körde en massa skottövningar, vilket är kul och det behövs också. Haha!
Sen så sprang jag och Sussie 20 varv inne på planen med. Så det blev en massa kuta då vi var så några med.
Tråkigt att vi var så några, men det var riktigt skoj ändå.

Jag har sån resfeber. Är så nervös och rädd. Har cellskräck och jag vet inte hur jag ska klara av att sitta i flygplansstolen. Ryggstödet är så rakt upp och sen så är stolen framför mitt framför ansiktet. Där ska man sitta "inklämd" i fyra timmar. Usch! Sen själva flyggrejen är inte min grej heller.
Har nästan packat klart. Bara lite smått kvar.
Det känns som att i morgon är det i morgon vi åker eftersom att vi åker härifrån kl.24.00 på natten på lördag. Egentligen åker vi ju inte från Sverige förrän 06.00 på söndag. Längtar! :)

Ska snart gå och sussa. I morgon ska det tvättas, städas, packas, handlas det sista smågrejerna och fixas.
Handla lite mat också till kattvakterna som ska bo här (Jespers syster Elin och hennes Andreas).

Får nog inte sova så länge i morgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback