Resfeber i massor

Den här fredagen har rusat fram. Har fixat och donat inför resan.
Köpt ett par nya glasögon (tredje för denna sommaren) och hoppas på att jag inte ska vara så klumpig och ha sönder dom med, i alla fall inte förrän vi kommit hem.
Tvättat.
Varit ute i Hagge och ätit tacos. Mumsigt!

Nattade även lilla Hilma. Det är ju det bästa. Så mysigt att ligga och gosa när hon är så trött. Låg och klia och smekte henne på ryggen, hon tyckte mina händer var så lena, men egentligen var det ju hennes lilla mini rygg som var så go. :)
Kommer saknar henne och Hanna när jag är borta. Jag är fjantig, men det kommer jag. Blödig som jag är. :)

Har packat lite mer. Nu ska jag endast packa ner trosor och necesär (?), sen är det klart.
Eller ska nog plocka bort lite kläder kanske. Har nog alldeles för mycket med mig. 11 t-shirtar/linnen, 5 klänningar och 4 shorts. Tror jag kan lämna något plagg hemma, men vet inte vilket. :)

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite.
Måste slappna av lite och försöka tänka på något annat, det är massor av resfeber i min kropp. :)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: sannaaa

Hoppas ni får det superkul!! Resan kommer gå jättebra. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback