Sista dagen som 21-åring :)

Har inte gjort så mycket.
Pluggat lite, städat och slappat.

Tränade nu på kvällen också. Sjukt kul som alltid. Det som är så kul är att jag verkligen känner att jag orkar springa mer än förra i vintras. Har ju faktiskt gått ner 11 kg, så det är kanske inte så konstigt att det märks. Duktig jag är va?=)

Har gjort två tårtor tills i morgon. Är ju min födelsedag. Har aldrig gjort tårta alldeles själv så jag hoppas att dem kommer att smaka bra.
Det känns faktiskgt skönt att fylla 22. Man känner sig inte lika liten som när man är 21. Haha!

Jaja.. i morgon blir det till att städa lite mer, plugga och sen så kommer familjerna.

Nu är jag faktiskt ganska trött. Ska ju upp tidigt i morgon tror jag.=)
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej!

Shit, 11 kilo - vart satt dom? Hehe!

Grattis på födelsedagen!!

Kram

Postat av: Sanna

Oj, elva kilo? Är det nånting kvar av dig nu eller? haha men fan vad duktig du är! Hur har du lyckats med det?

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en rolig dag. :)

Kraam!

2008-08-20 @ 10:42:28
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback