Träningsvärk

Oj, nu var det längesen sist. Men har varken haft tid, ork eller lust.=)
Men nu så..
Det har väl inte hänt så mycket för mig.

Kvällen i lördags var i alla fall mycket kul! Jag och syrran gick hem till Therese, där även Johanna var. Dom var ju lagomt fulla när vi kom dit då dom redan hade snappsat upp en Jägermister (?). Haha!
Till och med att det var kul på Trägårn, inte överdrivet kul, men det var kul.=)

Thilda och Therese!

Johanna och Jag!

Annars har det inte hänt mycket. Var till pappa i söndags och åt tacos, har slöat, städat och tränat.
Igår kväll var det första inomhusträningen. Hur kul som helst. Har längtat ihjäl mig och äntligen fick man komma in och spela lite. Gick väl som jag trodde, bara vims ungefär. Lyckade ändå göra 2 mål, ett med foten.=) Lyckades även göra världens vurpa då jag halkade på ens klubba, flög och landade med benen i kors.=)
Så idag har jag världens träningsvärk. Mest i min högra axel den jag använder mest då jag skjuter, men även i benen och stjärten.
Längtar redan till i morgon då är det träning igen. Weee!

Har varit barnvakt hela dagen. Vi har lekt i lekparken, ätit glass, fika och så har vi lagat mat, spagetti och köttfärssås. Shoppat har vi med gjort. Köpte Hanna och Hilma 3 plagg var på rean på Lindex. Alla 6 plagg för bara 200 kr, hur billigt är inte det?

Nu ska jag strax iväg till gymmet. Kände igår att jag behövde lite mer träning, mest behöver jag konditionen känner jag. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback