Dumma tåg

Har hämtat tjejerna och mamma från tåget. Dom skulle ha kommit 13.15 till station här i Ludvika. När jag kom ner stod det på tavlan att dem skulle komma 13.25. Sen flyttades tiden till 13.45 och sen 14.00. Då fick jag ett sms från mamma där det står. "Åk hem, vi kommer inte än. Ett tåg framför oss är trasigt." Jag fattade ingenting, men fick sen veta att det skulle komma en buss och hämta dom. Det skulle ta en timme. Sen fick jag veta att jag veta av Kent att det skulle ta två timmar.
Men sen helt plötsligt får jag ett sms av mamma att nu var dom på väg.
Tåget framför som var trasigt hade tillslut fått draghjälp fattade jag det som. Så i nästan 2 timmar satt dom i tåget, mitt i skogen mellan Grängesberg och Ludvika, och väntade. Haha!

Nu ska jag äntligen ner och träna iaf. Men då sket det sig med min simning. Får kanske ta det i morgon eller onsdag i stället. Nu blir det gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback