Det gamla året, det nya året och nyårslöften

Nyårslöften 2008 var att inte äta pizza och gå ner i vikt!
Jag höll det! Jag har inte ätit en enda pizza (i Sverige). När vi var i Tunisien åt jag någon sån där liten till lunch men det räknar jag bort då. Jag har gick även ner 12 kg, men har nog gått upp 2-3kg igen den senaste månaden. =)
Jag är stolt över att ha hållt mina nyårslöften.

Nyårslöften 2009 blir samma som år 2008.
Jag vill gå ner lite mer i vikt. När jag hade gått ner 12 kg vägde jag 55 kg och jag vill helst väga 50-52 kg. Nytt mål!
Någon pizza behöver jag inte äta. Är nästan aldrig sugen på det så det klarar jag mig gott och väl utan.

Jag tror jag vill lägga till ännu ett löfte. Inget godis! Men vet inte om jag klarar det. Ska klura på det tills i morgon midnatt.
Det blir antingen inget godis alls eller godis en gång i veckan och en sak. Inte både chips och godis utan bara ett av det och en kväll i veckan. Eller så blir det inget alls helt enkelt.
Tror att jag ska börja med att försöka med ett helt godisstop.

Det bästa med år 2008 var helt klart våran resa till Tunisien. En vecka i solen med min älskling plus syrran och hennes dåvarande Ricky. Bäst bäst bäst!!

För övrigt under år 2009 önskar jag mig ett bättre år än 2008, som inte var mitt år.
Jag önskar mig ett jobb och att jag och alla i min närhet får hålla sig friska och krya.

Hinner troligtvis inte skriva något i morgon så jag önskar er alla ett riktigt
GOTT NYTT ÅR!

Kramar från



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback