Avhuggna handleder och hälsenor

Godmorgon!

Igår kväll hade syrran och jag lite mys med Singstar och gurka och dipp. Tyvärr vann syrran. =( Det stod 2-3 och då kommer Jesper och skulle se på nåt program. Annars hade jag vunnit. Haha! =)

Somnade ganska sent igår men det var bara skönt för då somnade jag nästan på en gång. Jesper skickade vi ut på madrass igen. Han är så go!
Två mardrömmar hann jag med i natt. En om ett inbrott och en kille som högg av en tjej handleder och hälsenorna och i den andra var jag superman och blev bortrövad och dom tappade mig på blod plus att kom inte hem till Jesper om min familj.
Den sista låter kanske inte så hemsk men det var den.

Jag fick precis en glad överraskning! Jesper fick vara kvar på sitt jobb. Dom är 43 stycken nu och 22 stycken ska varslas och han fick vara kvar. Jag är överlycklig och jätteglad för hans skull (och för min). =)

I kväll åker Jesper iväg och ska spela match i Säter så jag blir själv i kväll. Jag ska passa på att plugga lite extra och själklart se på idol.

Upp tidigt i morgon och spela match i Borlänge. Samling kl.8 och matchen börjar kl.10. Hur tidigt är inte det?

Nu ska jag plugga!
Finjustera våran C-uppsats så att den kan skickas in på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback