Bläääää!

Jaha! Då har man vaknat med världens huvudvärk ännu en dag. Jesper fick komma med två tabletter innan han åkte till jobbet vid halv 7.
Har halvsovit till kl.10 och huvuvärken har inte gett sig. Lite bättre, men inte bra.
Så jag ska nu proppa i mig två tabletter till. Det är inte bra!

Jag har ingen ork i kroppen idag. Den är spårlöst försvunnen! 
Önskar jag kunde vara hemma idag och kurera huvudet och hitta min ork, men det går inte. Jag har ju min praktik som måste skötas.
Tänk vad skönt med ett vanligt jobb. Om man inte mår bra sjukanmäler man sig och tar det lugnt hemma. När man har praktik kan man sjukanmäla sig men man får det inte lugnt hemma. Är man hemma måste man plugga och dessutom får man stressa ihjäl sig sen för att ta igen den praktik man missat.
Åååhhh... snart slipper jag detta!!

Saknar träningen. Jag har inte tränat på hela den här veckan och missar även dagens träning. Så tråkigt!
Saknar folket. Att kunna vara lite social, träffa vänner och kunna umgås lite. Jag är så tråkig!

Vill ha ett friskt huvud! Det dunkar snart sönder!

Dags att duscha och göra sig klar. Ska försöka få i mig lite lunch också. Min frukost bestod av två ägg med kaviar och ett litet glas mjölk. Det mättar inte magen länge.

Så här känner jag mig just nu: Blääääääääääääääääääääääääääääääääääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback