Chokladkalender

Jag är så glad för jag har fått en chokladkalender!!! =)

I eftermiddag har jag och älsklingen varit på adventsjakt. Vi letar ljusstake eller stjärna till sovrummet. Den vi satte upp igår pajjade på en gång och går inte att få igång.

Vi hittade ingen men vi hittade en massa tomtar på Nisses. Så vi har pyntat med lite tomtar i kväll.
Så vi får leta vidare...

Nu tittar vi på innebandy, superligan. Täby-AIK. Jag ska käka knäckäpple idag igen eftersom att jag köpte två igår. =)
Ingen bra middag idag. Toast. Det känns riktigt flottigt och fettigt.

Sen är det Cityakuten och Prison break som gäller.

Myspys!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, så du har hört skvallret =) Ja det var en kryssning jag sent kommer att glömma =) hehe !!



Hoppas allt är bra med dig, ha en bra Jul och nyår !! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback