Här är jag

Har inte orkat skriva nåt så jag gör ett litet ryck nu.
På juldagen tog vi det lugnt. Vi var hem till Jespers mor, far och syster Elin plus hennes Andreas. Vi åt god mat, sjöng singstar och smaskade i oss en massa gott.

Tidigt igår (annandag jul) åkte vi till Borlänge och köpte oss en tvättmaskin. ÄNTLIGEN!
Jespers mamma var med och vi åkte till Kupolen också och böt någon julklapp. Mer än så ville vi inte vara där för det var verkligen fullt med folk och rörigt och bara för drygt för att vara där.

Vi åkte hem och installerade tvättmaskinen i stället. Jag och älsklingen var så duktiga så.
Sen tvättade vi även lite handdukar på kvällen. Det var riktigt kul att tvätta. =)

På kvällen var Thilda här och vi kollade på Arn, den andra filmen.  

Idag var jag snäll och åkte med Thilda till Kupolen igen då hon ville shoppa lite. Det var precis lika mycket folk där idag som igår. Usch! Jag kom hem med en T-shirt för 50 kr  i alla fall. =)
Nu sitter jag här och ska snart åka och köpa lite gott till kvällen. Jag ska göra fruktsalladsröra. =)
Älsklingen är i Falun med sin far och kollar på innebandy, Falun-Dalen.

I morgon ska vi till farfar och Kerstin på middag.

Skönt att vara lite ledig men jag har den där hemtentan hängandes över mig. =/

Nu ska jag ladda upp lite bilder från min julafton så ni får se. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback