I sängen

Just nu ligger jag i sängen. Har precis installerat vårat nya bredband. Ett mobilt bredband från telenor. Hittills (endast några klick) verkar det helt okej. Skönt att slippa sladden.

Jag är snorig som tusan och har så ont i bihålerna. Värst när jag blir täppt, ca en gång i timmen.
Usch!

Julklappsjakten igår gick hyffsat. Hann klart med det mesta. Det var inte så mycket folk som jag tänkte. Vi var hemma kl. 22. =) Dom sista klapparna handlade jag faktiskt idag.

Har haft praktik till kl.12 sen gav jag upp. Orkade inge mer. Inte så kul att gå och snörvla och frysa på akuten. Hände inte så mycket heller och tur var väl det för jag led verkligen med dem som kom in och fick besked att dom var tvungna att ligga kvar (på avdelningen). Inge kul jul för dom heller!

Har slagit in klappar och färgat håret (utväxt) under eftermiddagen.

Till kvällen har vi haft lilla julafton med pappa. Ätit mat, spelat bingolotto och öppnat paket. Jag och älsklingen fick ett bidrag på 2000 kr till en tvättmaskin, eller om vi ska använda det till att sätta vit panel i köket eller vit tapet i vardagsrummet. Men vi är väldigt sugna på en tvättmaskin, fast vi är nog riktigt sugan på allt egentligen. =)
Men pappa är helt underbart snäll!!! Love you bästa pappa!

Nu är jag supertrött. Älsklingen har somnat här bredvid mig. Sötnosen!!
Han är så fin när han sover, blir helt galen när jag tittar på honom. Så vacker och min!!!
Jag ska sova jag med!

I morgon är det julafton om ni hade glömt det. =)
På morgonen ska jag mysa med älsklingen. Kanske öppna paket, eller om vi tar det till kvällen det har vi inte bestämt. Sen ska jag till Hagge och fira jul med mamma, Mathilda, Hanna, Hilma, Kent och lite Erika (hon är även hos sin mamma under dagen).
Det ska bli mys!!

Nu drar det i ögonlocken!!

Sov gott och GOD JUL alla om vi inte hörs något i morgon!!
Hade så mysigt och ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback