Julatfons kväll

Nu sitter jag här i soffan med min älskling och tar det lugnt. Även fast jag inte gjort så mycket idag så är jag helt slut.

Sov dåligt i natt och vaknade med lite feber i morse. Såklart att det måste vara feber på julafton.
Mamma retas och säger att jag får det bara för att jag blir så rädd och nervös för att det är dagen då tomten kommer. =)
Har alltid varit rädd för tomten. =/

Började dagen med paketöppning med älsklingen i soffan. Vidare hem till Hagge där jag varit hela dagen.
Har haft det så mysigt och skoj idag så och är supernöjd med alla min klappar. =)

Det kommer mer info och bilder i morgon (om jag orkar). Nu ska jag mysa vidare!

Hoppas alla haft en mysig dag!!
GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Typiskt att man blir dålig lagom till jul!

Krya på dig.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback