Klumpig = AJ!

Satt i soffan och pluggade. Fick för mig att det knackade och tänkte att jag inte orkade öppna. Efter några sekunder ångrade jag mig och skulle då skynda mig så att personen skulle hinna gå.
Jag flyger upp i soffan och springer i soffan till andra sidan. Hoppar ner med ena benet medans det andra benet fastnar och stannar kvar i soffan. Knät åker in med världens smäll i soffarmstödet och det var en riktigt smäll kan jag lova. En sån smäll så att jag flyger runt och landar på rumpa och rygg på golvet vid dörröppningen in till vardagsrummet (ca 2 meter från soffan).
Där låg jag och ont gjorde det.
Måste ha träffat någon öm punkt för jag blev så illamående och trodde jag skulle kräkas.
Var såå nära att börja grina men jag höll mig.
Katterna var snabba fram till mitt huvud och undrade vad jag gjorde på golvet.

Shit vad ont det gjorde!!!!
Blir nog världens blåmärke.
När jag tillslut vågade kika efter så hade jag fått skrapsår. Skrapsår från en soffa!!!!??!!!
Det sved och gjorde så ont när det nuddade byxan så nu har jag plåstrat om mig och slipper det svidiga.

Så fjnatigt men så är det när man är så klumpig som jag och har så låg smärttröskel. =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha det låter inte så smidigt :)

Postat av: Patricia

Hej igen!

Så här lång tid tog det innan jag skaffade en ny blogg :) Jag hade så tråkigt!

Hoppas det gick bra på matchen!

Kram

2008-12-18 @ 19:54:21
URL: http://patricia86.blogg.se/
Postat av: Sanna

Meen, aj! Var försiktig när du hoppas i soffan! haha

2008-12-19 @ 21:31:25
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: marina

Hej jag känner inte igen mig men jag har en sambo som slår sig jämt, t.ex tån i en mattkant, det är klantigt :)

2008-12-19 @ 21:50:45
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback