Ledig men inte ledig

Igår var det praktik igen. Men ingen vanlig praktikdag utan vi skulle utföra en patientsäkerhetsundersökning. En undersökning där vi observerade personalen vi patientnära kontakt.
Var där mellan 9-15 och gjorde två observationer.
Helt värdelöst, men det var ju knappt några patienter där så då går det ju inte att observera nå mer!

När jag slutade åkte jag snabbt till åhlens och köpte en liten julklapp, hem och åt, vidare till Maria och pluggade, hämtade syrran och sen hem till Linda i laget för julemys.
En tradiotion (nu 4:e gången) med laget. Vi träffas hemma hos Linda och äter massa gott som pepparkakor, choklad och chips, spelar spel och har ett julklappsbyte (för 20-30kr).
Jag fick ett doftljus som luktade körsbär. Skulle kunna lukta på det i evigheter. =)
Det var mysigt och kul med lite spel, charader som vanligt. En del sämre förlorare än andra. Haha!

 Husvärden. Så går det när man gungar på stolen Majsan! =)
  

Idag är jag ledig från praktiken men samtidigt är jag inte ledig. Måste plugga! Tenta på lördag. Åhhh...
Tänk vad skönt det skulle vara med en helt ledig dag då jag fick göra precis vad jag ville!

Halv fem i eftermiddag sticker laget till Långshyttan för att spela match. En match som vi flyttade från oktober.
Ska bli skoj. Dom ligger sist i serien så jag hoppas att vi gör en massa mål!!! =)
Så det är vad jag ska göra idag - plugga och spela match!

Annie ringde mig igår förresten och var förtvivlad över att jag beställt mobilt bredband från Tele2. Det var ju inte fast pris. Inge bra! Så nu har jag beställt nytt från Telenor, det värkar bra. Då får jag dessutom prova en månad och om jag inte är nöjd får jag skicka det tillbaka. Det är bra det!

Nu ska jag plugga!!!

Kommentarer
Postat av: annie

Haha.. Man får INTE ta tele2 :)

Pusssss

Postat av: Majsan

Vilket lag var det som vann !? :) Minns inte!

2008-12-18 @ 12:05:10
Postat av: Majsan

med 4-0 dessutom.....

2008-12-18 @ 12:06:31
Postat av: Lovisa

Kul Majsan! Är inte ett dugg putt över det. =)

2008-12-18 @ 14:10:11
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback