Lugnare än lugnast

Två dagar har jag nu haft på akuten. Hittills har det inte hänt mycket. SUperlugnt har det varit. Några få patienter bara, inget akut. Har tagit lite blodprover, ekg:n, och de vanliga kontrollerna och suttit en nål (infart). Japp det var allt!
Jag vet att man inte får säga så här men det skulle var kul om det hände något, en liten olycka eller nåt. Man vill ju vara med om något, men jag kan bara inte önska någon detta.

I kväll är det min enda lediga kväll denna vecka. Ska spendera den med min älskling såklart. Kanske att vi kan se lite på Sunes jul och mysa med något gott framför soffan. En massa ljus och mitt täcka ska naturligtvis och finnas med.

Köpte DVD:n Sunes Jul till tjejorna (H&H) i julklapp och den har jag hämtat idag. Nu kan vi tjuvkolla, den är ju så bra.
Så nu vet du det mamma, att jag köpt den till dom. Men säg inget!! =)

Nu ska jag plocka ihop tvätten och springa ner med den.

Älsklingen kommer när som helst!
Väntar med spänning! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback