med skägget i brevlådan

Upp kl.07.10 för att kolla på julkalenderns första avsnitt. Det är ju ett måste för att få lite extra julkänsla.
Lite varm oboy, morgonrock och täcket i soffan. MYS!
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här julkalendern. Jag vill ju gärna att det ska vara juligt och mysigt, inte en massa kala väggar och grå betong som det verkar vara i den här. Men det har ju ännu bara varit första avsnittet.
 


Nu ska jag gå och lägga mig lite igen. Försöka sova lite till. Jag sover ju så himla dåligt. Det bärjar bli RIKTIGT jobbigt. Kan inte somna på kvällarna och sen vaknar jag mist 100 ggr varje natt och drömmer precis hela tiden.
Ingen riktig djupsömn.

Vill sova lite mer innan jag sätter igång och pluggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback