Mmmmm... mjölk

Hemma från praktiken och huvudvärken har inte gett sig. Har tagit 6 st Avledon idag och det biter inte på min huvudvärk riktigt. Ska ta mina 2 sista innan jag lägger mig (max 8/dag).
Hoppas hoppas hoppas att den försvinner i natt, annars kan inte jag sova för det känns som om huvudet ligger på ett stenblock.

Önskar mig en bättre dag i morgon!

Annars så hände rätt mycket idag på praktiken, full rulle nästan hela tiden. Heller mycket att göra än nästan ingenting!

Har precis druckit ett stort glas kall mjölk. Det finns inget godare att dricka!

Nu ska jag duscha och sen gå till sängs. Mysa med älsklingen när han kommer hem från träningen!

I morgon är det praktik 7-15.30 och sen styrelsemöte med middag hemma hos Angelica och Danne.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ojjjojjj din huvudvärk verkar inte vara bra...För stressad kanske??? Ta det lugnt e ändå inget som blir bra när du stressar...Känner igen mig men jag har inte huvudvärk utan hjärtklappningar...Inte bhra o stressa!!!

Kramis Carolina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback