På gränsen till väldigt arg

Är lite putt på våran handledare. Vi hade avsatt tid för handledning kl.12 idag. När vi kommer dit har han inte ens börjat med dom två som var före oss som hade sin tid kl.11.
Han ber om ursäkt för att han var sen och frågar om det är ok.
Vad ska man säga. "Det är lugnt", säger jag när jag egentligen tänker: Du kunde väl förfan ringt och sagt att du var sen.

Maria och jag åker i alla fall till Ica Maxi och kikar. Jag hittade en ljusstake till sovrummet men såklart hade jag glömt mitt pengarkort hemma. Dumma mig. Vill inte låna pengar heller, det känns så fel och lite pinsamt. =)
Upp till skolan igen så att vi är där i god tid till kl.13 eftersom att gruppen för oss då fått sin tid på 1 timme. När dom två damerna kommer ut så säger dom att handledaren måste läsa igeom våran uppsats (27 sidor) så han vet vad han ska säga till oss. Han skulle ringa när han var klar. Klockan går. Kl.14 går vi upp. Han säger då att han behöver några minuter till. Kl.14.20 får vi komma in. En snabbgenomgång på 35 minuter för sen måste vi åka (Maria har redan flyttat fram dagistiden från kl.15 till 16).
Ååååååååhhhhh.... det var våran handledning det, och uppsatsen ska vara inlämnad på måndag. Utskriven och klar.
Putt, sur, irriterad, arg...på gränsen till väldigt arg!!!
  

Något som gör mig glad är att ska ska till Jannica idag. Hon skulle dessutom bjuda på mat. Tror att vi skulle baka lussekatter med och så skulle Fredrik och Leo komma. Så det kan bli skoj.
Får se hur länge jag hinner bli kvar. Älsklingen måste plocka upp mig när han slutar (orkar inte gå hem). =)

Har även övertalat min kära vän Annie att skaffa en blogg. Jag kan då hålla lite extra koll på henne vad hon gör i Uppsala. Ni måste kika in till henne. Klicka
här. 

Nu ska jag plugga och sen gå hem till Alvin (syrran jobbar) och busa lite med han innan jag går till Jannica.

I morgon ska jag förresten presentera våran uppsats inför en förhoppningsvis inte fullsatt föreläsningssal. Hejja mig!!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback