Pluggar

Ställde klockan på 9.30 idag för att jag skulle gå upp och plugga, men jag råkade somna om och vaknade 10.45. =) 
Fick ett sms av Jennie att vi skulle ses kl.12 i stället för kl.15 så det blev bara till att skynda sig och ta sig ner till stan.
Vi åt lunch på Gallerian, jag, Mikaela, Erika och Jennie. Så kul att träffa tjejerna!
Tog sen en repa på stan med Erika och inhandlade en familjekalendar till mig och Jesper. Mest för att jag ska slippa höra frågan hundra gånger: När jobbar/praktiserar du den här veckan? Nu står det skrivet i köket och upphänget på väggen! =)

Har setat och pluggat sen jag kom hem. Hemtentan ska vara inne på fredag. Inte kul!

Älsklingen är lite sjuk. Igår hade han feber min plutt. Idag är det lite bättre med han är klen. =)

Var även och åt middag och Farfar och Kerstin igår och shit vad man åt. =) Gott!

I morgon har vi planer på att åka till Västerås och shoppa med Jespers föräldrar. Bara han blir piggare. Det hoppas jag på!!!

Nu ska jag mysa lite!


Kommentarer
Postat av: Annie

im back ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback