Sjuk?

Hej!

Orkar egentligen inte sitta här, men tänkte ge er en snabb lite uppdate.

Vi vann matchen i torsdags mot Långshyttan. 9-3 slutade den, en riktigt tråkig match. Inga poäng heller. =(
Det roligaste var resan dit och hem. =)

Igår hade jag en dag i Falun då vi hade opponering på c-uppstasen. Vi är godkända! Skönt att det är över.
Middag på kvällen hos svärföräldrarna. Mys!

Började känna mig lite snorig och konstig i halsen igår kväll. Frysen också.

Tenta idag. Gick sådär.
Vidare hem och skulle kolla på herrarna och Jespers match. Älsklingen han vara inne ett byte sen sträckte han sig. Samma ställe igen, tredje året i rad och alltid har det varit sista matchen eller träningen innan jul. Läskigt.
Var inte så kul att titta längre då.
Men det var en spännande match och dom vann med 6-3.
Samtidigt var jag barnvakt åt Hanna och Hilma då mamma och Kent var och handlade julklappar på Kupolen.
Mamma har förresten fått het kolasmet från spisen över tummen och den ser hemsk ut. Kan lägga ut en bild på den sen så får ni se. Usch!

Jag, Jesper, Hanna och Hilma har käkat på McDonalds, kollat på Andra sidan häcken, myst och spelat pingis.
Dom har precis åkt hem.

Nu är det lugnt och skönt.
Det behöver jag för nu är jag på väg att bli sjuk.
Konstig i kroppen, hettande näsa, kliar i halsen och lite snorig och täpt i näsan heeela tiden.
Men jag är alltid sjuk över jul och nyår så det är inge nytt för mig.
Förra året satt jag på julafton med rinnande ögon, halsont, dundersnorig och frysen hela dagen. Det höll i sig över nyår och efter nyårsafton fick jag bihåleinflammation.
Undrar vad denna julen har att erbjuda?

Jag som verkligen ville åka till mormor och morfar i morgon. Nu får jag inte det då jag kan smitta mormor. =(

Nu ska jag mysa med älsklingen i soffan!

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja, visst är den somrig.. det var så fruktnasvärt varmt den dan.. !!:)



Jag kan bara minnas jular som du var sjuk på. ALLTID, typ hela ditt liv.. var du inte det var det hur speciellt som helst. Du och Isabel Staf:)



Saknar dig med gumman. hoppas vi ses vid jul närjag är hemma..

krya på dig. puss

Postat av: Nichlas

OK, så det duger inte att titta på mig alltså :(

2008-12-21 @ 02:14:16
Postat av: Lovisa

Haha.. visst gör de det Nichlas!

Måste säga att du gjorde en riktigt bra match!

2008-12-21 @ 11:06:47
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: annie

2008-12-21 @ 13:51:06
URL: http://anniehelena.blogg.se/
Postat av: annie

Haha.. Undrar vad det beror på att det är så.?



Jag blir bara hemma på julafton och juldagen, börjar jobba tidigt på fredag.. :S så himla tråkigt!

men jag hoppas jag kan komma hem helgen efter nyår iaf.

pusssss

2008-12-21 @ 13:52:27
URL: http://anniehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback