Småpirrig

Huvudvärk
- idag igen!
Idag vaknade jag med huvudvärk igen. Vet inte hur ofta jag har haft ont i huvudet de sista 2 veckorna (kanske 1 1/2). Oftast så vaknar jag med huvudvärken eller så kommer den mot eftermiddagen. 
Jobbigt är det! Jag blir ju fullproppad med Alvdedon. Inte bra!

Har ätit frukost och duschat. Ska plugga lite och göra mig klar för min första dag på akuten. Spännande och lite småpirrigt. Börjar kl.14 och slutar 21.30. Då måste du hämta mig älsklingen!

Känner en lustig känsla i halsen och har fått en blåsa på tungan. Hoppas inte det är en förkylning på gång. Vill inte bli förkyld!

Det tråkiga är att jag inte känner mig på topp. Helst av allt vill jag bara ligga i soffan och mysa med min älskling. Se på en bra film under ett varmt täcke och en massa ljus. Det vill jag!


Foto: Lovisa
Tänk att en person ville ha denna bild till att göra julkort. Kul tycker jag! =)

Usch vad seg jag känner mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback