Spånskiva

Har precis duschat. Varmt och länge.
Oj vad jag sjöng i duschen. Hittade till och med på en egen låt. =) Kom på att det kanske inte var så smart att ta i som jag gjorde. Dörren till toaletten var öppen och då kan vem som helst ha hört mig eftersom att våran dörr till trapphuset är som en spånskiva. Eftersom att vi hör lilla grannbebisen Lucas in till oss ibland (vilket bara är mysigt). Jag lovar att om man är i trapphuset så hör man om nån lägger av en fjärt inne hallen. Så lyhört är det.
Så jag ska nog vara tyst när jag duschar eller i alla fall inte ta i så mycket när jag sjunger. =)

Förresten så var kvällen igår hos Jannica riktigt skoj. Blev inge mat och inge lussebak men Leo och Fredrik ville ju absolut baka något så det blev pepparkakor. Inga formar fanns så det blev egengjorda motiv. Jag och Jannica tittade på, åt deg och skrattade åt pojkarna. =)
Det var så kul att träffa Jannica. Var riktigt längesen nu och det måste ske oftare.

Slänger in en bild på godingen Gustav (tremänning). Snodde bilden av
syrran.

Har ni sett något sötare? =)

Nu ska jag göra mig klar och fortsätta öva lite. =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Lollo, du har fått en utmärkelse i min blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback