stressig söndag

Jag tillbringade fredagskvällen hemma hos pappa. God kycklingpaj och ett riktigt gott vitt vin.
Det var riktigt mysigt. Pappa masserade mig också på min onda axel det var superskönt. Måste gå till en massör.
Sen kom Jesper och hämtade mig efter deras match (i Säter) kl.23.30.  

Igår var det match, borta mot Borlänge.
Det var ingen kul match. För det första så HATAR jag verkligen det där golvet. Det är halt som tusan och man kan inte göra en endast snabb vändning.
För det andra så var vi verkligen kassa igår. Vi spelade inte alls bra och jag kan säga att jag gjorde min absolut sämsta match denna höst. 
Så slutresultatet blev 9-3. =( 

På kvällen blev vi bjudna på mat hos svärmor och svärfar. Kycklinggryta och ris. Supergott!
Sen kollade jag, Elin och AndreasNarnia. Vilken bra film, den gillade jag verkligen. Nu vill jag se den andra. Drack ett glas vin igår igen och det var också riktigt gott. Måste köpa hem båda sorterna. =)
Medans vi kollade på film satt svärmor, svärfar och Jesper och tjålade och drack gin och tonic.

Idag är det riktigt stressigt. Just nu har jag tvättid. Jag fick lov att tvätta matchstället. =(
Samtidigt som jag måste plugga det sista på c-uppsatsen. Sen så måste jag träffa Maria och fixa det sista så att vi kan skicka in den sen.
Sen är det så att kusin fyller år idag så då ska vi dit också en sväng.

Grattis Linda på 23-årsdagen!!


Nu har jag ingen tid till att sitta här. Bara att sätta igång och börja dagen (på riktigt).



Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Kul att så många har hittat tillbaks : )



De gick inte att lämna kommentar i inlägget ovanför. Tack för kommentaren och hoppas du fortsätter läsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback