Tomtefint och julemys

Äntligen är jag och Maria klara för idag. Nu närmar sig C-uppsatsen slutet. Det är inte mycket kvar och på måndag ska den vara helt klar. Weee!

Det är så mysigt när det snöar ute. Kan inte annat än hålla med
Frida om att det gärna får snöa såhär ända fram till julafton. Sen vill hon dock att snön ska försvinna men det vill inte jag. Inte på en gång för jag vill kunna åka lite snowboard och slalom först.

Jag har det så mysigt här inne med mina ljus och tomtar och det blir extra mysigt när man kollar ut. =)
Så här tomtefint och julemysigt har jag.

Vardagsrummet


Hallen


Köket


Nu fattas bara lite mys i sovrummet där det just nu står en trasig ljusstake. =(

Bara några timmar kvar tills man får röra på fläsket. Härligt!

Ska diska och dammsuga lite nu!

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad avundsjuk jag blir, ni har så fint hemma. Jag orkar inte julpynta alls just nu, kanske att jag sätter nån ljusstake till i nåt fönster. Kram

Postat av: Patricia

Det är helt sjukt vad fint ni har hemma, gillar era tapeter, kakel och köksluckor skarpt =)

Förresten, det där vi pratade om förut du vet, är det dags?

Kramar

2008-12-03 @ 13:58:55
URL: http://patricia86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback