Utmärkelse



Jag har fått en utmärkelse av Sanna.
Den gjorde mig riktigt glad. Tack så mycket!


Jag ska nu välja ut 7 st bloggar som ska få denna utmärkelse av mig. Det blir inte lätt. Jag skulle mer än gärna ge den till alla bloggar jag läser. Här kommer dem jag valde:

* Syster Mathilda
* Frida
* Jenny
* Cissi
* Emelie
* Marina
* Carolina

Det finns några regler också:
1. Den som mottagit utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den blogg som du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggar och länka till dem.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar så de vet att de fått utmärkelsen

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja, men du vet det där =) Vet inte om jag ska skriva det här, vi kan ta det på msn sen istället =)

Kramar

Postat av: Cissi

Va kul!

Tuuuusen tack =) Ska snart ta tag i det inlägget!

Kram på dig

2008-12-04 @ 23:01:40
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback