Partyfredag!

I morgon blire fest..Vad roligt! Så sällan man gör något sånt.=) Desto roligare blir det också.. får vi hoppas!

Det blir i alla fall partaj med laget. Nästan hela tjejgänget ska med. Finns några som inte fyllt 18 än, det är tråkigt. Men jag hoppas att det blir riktigt skojigt.
Vi ska hem till Virre, äta tacos och ha skoj. Sen ska vi till Folkan. Har aldrig varit där så jag får väl se hur det blir. Hoppas det inte är lika tråkigt som grand, då kan ja lika gärna gå hem på en gång.
I alla fall så ska det bli riktigt kul!

Nu ska jag mysa med min älskling. Vi ska se Californiacation som vi spelat in. Så bra program. Så nu ska jag gå och snusa lite på hans bröst. Min käraste.=)

På söndag kanske det blir västerås för att köpa grejer till badrummet som skall smårenoveras lite.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback