Ska snart...

ner och gymma lite med syrran ochh hennes Ricky. Tiden går bara så sakta till klockan två.=/

Veckan har gått riktigt snabbt och jag vet inte riktigt vad jag gjort. Pluggat och tränat en massa, tror jag.

Fick tillbaka en tenta idag, den om hälso- och sjukvårdsrätt. Klarade den galant.=)

I kväll blir det nog en mys-/slökväll med film. Vi ska nog lägga oss tidigt för i morgon kanske vi ska ner till Uppsala och kolla på en bil. En saab 9-5. Hoppas verkligen att älsklingen gillar den för denna bil vi har nu är värdelös. Eller den går hur bra som helst och det är inget fel på den men den är så liten och trång. Inte ens fyra dörrar.
Var nog dumt av oss att gå från en audi a4 kombi till en opel astra gsi som är så liten.=)
Hoppas det blir denna saab, den är snygg.=) Det enda jag inte gillar är panelen inne.. hehe.

 Här är den!=)

Nu ska jag ta tag i disken innan jag ska hämta mina gymvänner.=)

Hoppas att ni får en trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback