Sköna helg!

Denna helg är så skön för vi har inget bestämt. Det är evigheters evigheter sen vi hade en sån här helg. Inga tider att passa eller något som måste göras.
I dag har vi mest tagit det lugnt.
Var ner på Hemtex på stan och köpte fyra svarta kökshandukar och två stycken små buxboms blommor som ser ut som små träd. Dom ställde vi i badrumsfönstret med ett ljus emellan med snäckor runt. Det blev så vackert.=)
Vi åkte också runt halva stan och var typ in på alla ställen för att leta efter två små krukor till dom, hittade inga och det var väl tur det för när vi kom hem visade det sig att vi hade två vita.=)

Vi köpte mat. Det blev till att göra oss en egen kycklingsallad med mammas goda dressing.=) mums!

Sen har vi sovit middag och myst i soffan.. härligt!

I morgon ska vi nog städa lite och försöka få lite mer ordning. Det är skoj när det häder något. hehe!

Duktig har jag varit i veckan förresten. i torsdag tränade jag först på gym i 1 och en halv timma, sen innebandyträning och sen körde vi någon maskin på gymmet i en kvart efter, jag och syrran.
Denna hårda träning resulterade i att jag vi huvudvärk och jätteont i kroppen. Den är väl inte van.=)

Nu ska jag kika lite efter inredningsgrejer på nätet. shoppa lite kanske.=)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback