Somnade visst!

I soffan för två timmar sen. Jag och älsklingen. an har såklart försökt att väcka mig i en halvtimma innan jag vaknade, som alltid. Men skönt var det. Synd bara att man vakna så tätt inpå melodifestivalen för nu hinner vi knappt äta nå mat. Vi ska skynda oss iväg att handla någe gott.

Praktik har jag haft nästan hela veckan. Mån-ons. Ledig tors och fre. Nu har jag praktik hela helgen. Har gått från 6.45-15 idag. Det händer mycket och dagen gick ganska snabbt. Ett dödsfall har jag varit med om idag också.=(
I morgon går vi kväll, 14.30-21.30. Sen måndag och sen ledig tisdag. 

Längtar tills nästa helg. Då sticker jag, mamma och syrran Thilda till Stockholm för lite shopping och så ska vi se musikalen Sound of music på lördag kväll. Sova på scandic och sen åka hem söndag eftermiddag/kväll.
Ska bli så kul. Har sett samma musikal förra gången den gick här, var väl då ca 10 år.=)
Längtar efter hotellfrukosten också.=)

Nu har älsklingen hoppat ur duschen så nu ska vi sticka till affären. Är såååå hungrig.
Mys ikväll och sovmorgon i mon.=)

Önskar er en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback