Vad duktig...

jag känner mig! Jag har börjat denna vecka på bästa sätt.=) Tränade gym igår med syrran och då körde vi hårt. I morse gick jag upp klockan 8, började plugga och åkte sen ner på gymmet igen. Tog det lite lugnare idag eftersom att jag har innebandyträning senare i kväll. Så två träningar idag. I mon blir det gymmet igen.=)
OJojojoj.. vad duktig jag är!=) Kul är det också.

Syster Hanna vill att jag ska följa med henne till lekis på torsdag så om det går bra för hennes fröknar så ska jag göra det. Ska även jobba 2,5 timmar sen då dagisfröknarna ska iväg på nå möte så ingen kan jobba till halv sex. Eftersom att jag redan då är ute i Hagge så rycker jag in.=)

Vet inte vad vi ska äta idag. Jag skule kunna klara mig på apelsin och kiwi känns det som. Är helt galen i det just nu. Äter hur mycket som helst. Sååå gott denna årstid.
                                                                         
  

Nu ska jag fixa oxh trixa lite.
Plugga lite med kanske... om jag orskar. Har ju faktiskt pluggat en del idag redan.=)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback