Vaknade..

med världens huvudvärk. Tog två tabletter, försvann inte. Har nyss tagit två till och hoppas det ska försvinna snart. Har ju praktik kl.14.30 och vägrar ha ont i huvudet då. Man går ändå och spänner sig hela tiden och jag hatar huvudvärk. Usch!

Älsklingen är och tvättar bilen som var helt brun.=) Jag har duschat och skall snart äta mat. Det blir tacos som blev över från igår. Mums! Min bästa mat.=)

Kom och tänka på då vi gick i 2:an på gymnasiet. Denna tid var det såå mycket fest eftersom vissa fyllde 18 denna tid. Monica fyller den 27:e, Mikka den 9:e mars och så Emma den 21:a april. Det var så kul! Längtar tillbaka lite. image34
Alla tjejor utom Emma och Johanna. Sista året, våran tripp till Öland. Så skoj!

Nej nu ska jag klä på mig och mumsa i mig mat.

Saknar solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback