Vilket underbart väder..

det är idag! Och just den dagen då det är sånt här väder måste jag först sitta och plugga under förmiddagen och sen på eftermiddagen är det dags för praktik. Så jävla typiskt!
Ser ut som vår.. blir så glad! Vill ut och lukta lite på våren.=)

Idag börjar jag min praktik. Ska var i Smedjebacken inom äldrevården. Det är hemskt att börja nya praktiker hela tiden. Komma till ett nytt ställe och förävntas kunna jättemycket och inte känna en enda människa. Jag kan säga dig att dom student kan man inte allt som en sjuksköterska kan.. det tror vissa och speciellt undersköterskorna som jobbar på ställena. Jag har haft tur att ha jätte gulliga handledare som inte färväntat sig detta av mig. Hoppas på det bästa idag igen.
Så nu ska jag fem veckor framöver åka till Smedjebacken och "jobba".
Samtidigt är det sååååå mycket plugg. Detta kommer att bli den jobbigaste perioden under min praktik. 

                                                                                                    


Nu ska jag klä på mig lite kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback