Äntligen har jag...

tränat! Jihoooo! Nu sket jag i min näsa och tränade. Det var längesen jag höll i klubba och boll ända sen 11 december. Ojojoj.. Men tro det eller ej så gick det rätt bra. Jag orkade mer ön jag trodde och var faktiskt nöjd efter träningen.
Fick till och med vara med som reserv på matchen i helgen. Inte illa efter en träning.=)
Det var så kul att träna igen.. är glad över att jag gjorde och känner mig till och med bättre.

  Min klubba. Fatpipe Orc. Den allra bästa, så skön men kanske inte så vacker.=)


I morgon ska jag plugga till tentan hela dagen. Kanske baka mig en kaka också.. kladdkaka. Mums.

Nu när jag blvit frisk ska jag också skaffa mig ett gymkort.. puh.. måste ju börja träna lite mer, så det är bara att sätta igång.

Snart kommer Jesper hem från träningen och då ska vi duscha och ta oss en nattmacka. Blir säkert att man lägger sig sent idag. Jag är helt uppe i varv efter träningen och Jesper som tränar efter mig är säkert det med när han kommer hem.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback