Bihåleinflammation

Nu har man svaret på varför man mått så piss. Bihåleinflammation. Var hos farbror doktorn igår och fick då veta det. Visste ju det själv egentligen men hade ju en tanke på att kanske få pencillin mot det, men icke. Så här går jag och äter antiinflammatoriskt (Ipren). Så fort det försvinner får jag värk i halva ansiktet, höger kind och panna. Blää. Kan inte böja mig ner heller för då sprängs mitt huvud.
Men hoppas denna förkylning ska ge sig nu.. två veckor har den hållit i sig.
Men nu ska man inte klaga för mycket.. men måste klaga lite.. har redan tröttnat ut älsklingen med mitt gnäll.=)

Något bra denna helg var att svärmor och svärfar kom hem från Jespers moster som bor i Borås. Där hade dom handlat en fin lampa till byrån i hallen och vackra gardiner som kostade 700 kr men fick dom för 200 kr. Det fick vi av dom. Så nu är det vackert.

Älsklinge och svärmor var och köpte lite provisoriska gardiner på Dollarstore till köket så länge tills vi hittar något bättre. Så nu finns det gardiner i varje rum och nästan blommor i alla fönster, alla utom sovrummet.

Jesper ställde till det så att vi fick sova i soffan i natt. Han målade trösklarna in till sovrum, badrum och kök vita i går kväll. Så vi fick stänga in oss i vardagsrummet tillsammans med katterna (så att dom inte skulle bli ensamma) och sova där. Klockan 9.00 i morse vandrade vi till sängen och sov vidare i 3 timmar.=)

Nu ska jag lägga mig så jag är pigg i morgon. Måste vara det för då är det plugg. Fast man är krasslig.=(

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback