Ensam =(

Jesper är och tränar och jag sitter här i soffan och inte gör någonting. Trodde bihåleinflammationen hade gett sig men inte nej. Har ont över höger öga och kind. Undrar hur länge jag ska gå och äta Ipren innan det hjälper eller innan man kan få pencillin?
Jag hoppas det är borta i mon.. vill så gärna träna!

Såg på någon dokumentär idag på 5:an om unga mödrar. Blev så arg då det handlade om ett par som satt inne och rökte i soffan när deras lilla son låg i brevid och sprattlade. Hur kan man röka i närheten av sina barn?
Inget emot unga föräldrar utan det gör säkert äldre med, eller jag vet att vissa gör det. Men fattar inte hur dom kan ha samvete till det. Aaaaa....

Tenta nästa fredag - hälso- och sjukvårdsrätt. Jag sitter med författningsgandboken och skriver ner allt som skall kunnas. Jag lär mig under tiden och sen är det så pass mycket lättare att plugga på när jag har allt samlat i ett häfte än att jag skall slå upp olika sidor i den där tjocka boken hela tiuden. Är faktiskt lite inressant.

Nu ska jag drömma mig bort lite och kika efter lite utomlandsresor. Jag vill så gärna åka någonstans i sommar. Till Tunisien, Cypern eller kanske någon grekisk ö.. Vore så underbart att göra det tillsammans med min älskling.
Så härligt...



Marmaris, Turkiet -05. Jag och syrran och pappa som snorklar.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback