Full rulle..

har det varit hela dagen!
Den började med att jag gick till pappa och hämtade hans bil klockan kvart i åtta på morgonen. For och hämtade syrran som sov vid hennes pojkvän. Vi åkte hem till mamma i Hagge där hon hämtade kvitto, laddare och andra tillbehör till sin mobil. Sen for vi till pappa igen, hämtade hans sambo Cathrin och sen åkte vi mot Borlänge. Där släppte vi av Cathrin. Jag och syrran fortsatte mot Falu lasarett. Mathilda röntgade knäna i 25 minuter. Vi åkte till Borlänge och elgiganten där hon fick välja en ny mobil då hennes gamla inte gick att laga. Sen åt vi på Max, jag åt en god sallad. Sen åkte vi tillbaka till Falun och jag skrev tenta. Sen åkte vi till Borlänge igen, gick en sväng på kupolen, plockade upp Cathrin och for hem. Jag kom hem och så satt jag i soffan i en kvart sen åkte vi och hämtade syrran och körde henne till ett kalas. Sen beställde vi mat, åt en kebabsallad. Sen åkte vi äntligen hem och då kom min käre kusin Ronny på besök. Grabbarna tog någon öl och vi kollade på film. Nu sitter vi här i soffan och skall snart gå och lägga oss.

Verkligen en hektisk dag!=)

Måste säga att jag är nöjd över min tenta. Den gick sååå bra.=) Får väl hoppas att man får det bevisat också snart, att den gick bra.

I morgon har jag och älsklingen varit förlovade i ett år.  Köpte en liten sak åt han idag, mest för att visa min kärlek.=) Visst är jag go?=)

Sådär ja... Nu vet ni precis vad jag gjort idag.. kanske inte så intressant..hehe!

Nu åker ögonen igen av sig själva.. måste söka mig till sängen.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback